Erasmus + KA2 – Neuroandragogy

Gr

Το πρόγραμμα  Η ΝΕΥΡΟΑΝΔΡΑΓΩΓΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ συντονίζεται από την Społeczna Akademia Nauk από την Πολωνία σε συνεργασία με οργανισμούς από την Αυστρία, την Τσεχία, την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ουγγαρία.

Το πρόγραμμα στοχεύει στην εισαγωγή της ιδέας της χρήσης των τελευταίων γνώσεων σχετικά με τη νευροδιδακτική στην εκπαίδευση ενηλίκων που απευθύνονται σε μειονεκτούσες ομάδες ατόμων (συμπεριλαμβανομένων των ανέργων, των ανενεργών ατόμων, των ατόμων άνω των 50 ετών, των μεταναστών, των ατόμων με χαμηλή ειδίκευση, , κλπ.) για να τους ενθαρρύνουν να συμμετέχουν στη διαδικασία της δια βίου μάθησης. Αυτοί οι άνθρωποι συχνά παρουσιάζουν ελλείμματα που σχετίζονται με τις ικανότητες που καθορίζουν την αποτελεσματική συμμετοχή στην κοινωνική και επαγγελματική ζωή, όπως: η απόκτηση και επεξεργασία πληροφοριών, η κριτική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων, η αυτοδιάθεση, η αυτο-ανάλυση, η δημιουργικότητα. Αυτό επηρεάζει την εμφάνιση προβλημάτων όπως η ανεργία, η φτώχεια, ο κοινωνικός και πολιτιστικός αποκλεισμός στις ομάδες αυτές.

Κατά τη διάρκεια του έργου, σκοπεύουμε να συλλέξουμε, να περιγράψουμε και να δοκιμάσουμε τις πιο χρήσιμες εκπαιδευτικές στρατηγικές βασισμένες στις νευροεπιστήμες, οι οποίες θα βοηθήσουν τους ενήλικες να αναπτύξουν κατάλληλα τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στις προσωπικές τους περιστάσεις και έτσι να συμβάλουν καλύτερα στην αντιμετώπιση του κοινωνικού και επαγγελματικού αποκλεισμού. Οι νευρολογικές επιστήμες παρέχουν πληροφορίες που επιτρέπουν την εκ νέου ερμηνεία τυπικών εκπαιδευτικών και μαθησιακών προβλημάτων. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στη στενή σχέση μεταξύ του εγκεφάλου, της ανθρώπινης συμπεριφοράς και της ικανότητας να συνεχιστεί η διαδικασία της δια βίου μάθησης. Σύμφωνα με τη γνώση της λειτουργίας του ανθρώπινου εγκεφάλου, η νευροανδραγωγική υπογραμμίζει την ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης σύμφωνα με τις ικανότητες και τις γνωστικές συνθήκες κάθε μαθητή. Το μοντέλο αυτό είναι κατάλληλο για άτομα κάθε ηλικίας, με διαφορετικές εκπαιδευτικές εμπειρίες, σε διαφορετικές κοινωνικοοικονομικές καταστάσεις και αντιμετωπίζει διαφορετικούς λόγους αποκλεισμού. Προσδίδει σημασία στη συναισθηματική πτυχή της μάθησης, δημιουργώντας κίνητρο για μάθηση, που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα μειονεκτούντα άτομα

Κύριοι δικαιούχοι του έργου:

• ενήλικες από μειονεκτούσες ομάδες που απειλούνται ή πλήττονται από κοινωνικό αποκλεισμό ·

•δάσκαλοι,  εκπαιδευτικοί, εκπαιδευτές που εργάζονται με ενήλικες εκπαιδευόμενους ή συνεργάζονται με ιδρύματα και οργανισμούς κατά του αποκλεισμού ·

• ευρέως κατανοητές εκπαιδευτικές δομές που ασχολούνται με την εκπαίδευση ενηλίκων.

Κύρια αποτελέσματα του έργου:

• Πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικών «Νευροανδραγωγική στην εκπαίδευση ενηλίκων που κινδυνεύουν από αποκλεισμό», συμπεριλαμβανομένου εκπαιδευτικού υλικού.

• Εκπαιδευτικά υλικά για ενήλικες σε μειονεκτική θέση, αναπτύσσοντας τις δεξιότητές τους για αποτελεσματική μάθηση, χρησιμοποιώντας τους κανόνες της νευροανδραγωγικής.

• Μια διαδραστική εκπαιδευτική πλατφόρμα «Νευροανδραγωγική κατά του αποκλεισμού»

• Έκδοση: «Νευροανδραγωγική κατά του αποκλεισμού»

Όλα τα αποτελέσματα του έργου θα δοκιμαστούν από τις κύριες ομάδες-στόχους – εκπαιδευτικούς και μειονεκτούντες ενήλικες- κατά τη διάρκεια πιλοτικών εκπαιδεύσεων.

Τα αποτελέσματα του προγράμματος θα βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς να συνειδητοποιήσουν το μεγάλο δυναμικό που προσφέρει η νευροανδραγωγική στην εκπαίδευση ενηλίκων. Θα αναπτύξουν τις γνώσεις τους σχετικά με τις υποθέσεις της διδασκαλίας με βάση τη γνώση της λειτουργίας του εγκεφάλου. Θα αποκτήσουν πληροφορίες σχετικά με τη χρήση της νευροανδραγωγικής για την εξατομίκευση της εργασίας με έναν ενήλικα εκπαιδευόμενο. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα θα επιτρέψει επίσης στους εκπαιδευτικούς να αποκτήσουν δεξιότητες σχεδιασμού μαθήματος για να υποστηρίξουν τα κίνητρα των ενηλίκων για εργασία και ανάπτυξη και να συμπεριλάβουν τις ατομικές τους ικανότητες που σχετίζονται με τις μεθόδους μάθησης.

Κατά τη διάρκεια  του σχεδίου, οι μειονεκτούντες ενήλικες θα αναπτύξουν μία από τις βασικές τους ικανότητες – την ικανότητα μάθησης. Η νευροανδραγωγική θα τους βοηθήσει να οργανώσουν τη δική τους μάθηση, θα αυξήσουν τα κίνητρά τους και θα επισημάνουν αποτελεσματικές μεθόδους για να ξεπεράσουν τις δυσκολίες τους που σχετίζονται με την κατάσταση της ζωής που προκύπτει από την ύπαρξη μέρους της μειονεκτούσας ομάδας.

Η εταιρική συνεργασία αποτελείται από 6 οργανισμούς από 6 ευρωπαϊκές χώρες. Όλα τα ιδρύματα εργάζονται εδώ και χρόνια στις περιοχές τους και στις χώρες τους για να αναπτύξουν την εκπαίδευση ενηλίκων και να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους. Η σύμπραξη έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να παρέχει στο έργο τις απαραίτητες δεξιότητες για τη δημιουργία αποτελεσμάτων, τη μεταφορά τους καθώς και την αποτελεσματική εφαρμογή σε ομάδες-στόχους.

SPOŁECZNA AKADEMIA NAUK / SAN (Πολωνία)

Η Spoleczna Akademia Nauk (SAN) στο Λοτζ είναι ένα από τα παλαιότερα και μεγαλύτερα ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Πολωνία. Το 2016, συμπληρώθηκαν 25 χρόνια από την ίδρυσή της. Το SAN είναι πανεπιστήμιο σε εθνικό επίπεδο. Η SAN διενεργεί σπουδές πρώτου και δεύτερου κύκλου, διδακτορικά σεμινάρια, μεταπτυχιακές σπουδές και σπουδές MBA. Προσφέρει επαφή σε πάνω από 20 διαφορετικά πεδία. Ένα από τα πλεονεκτήματα του πανεπιστημίου είναι η στενή συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Clark (ΗΠΑ), χάρη στο οποίο οι μαθητές μπορούν – παράλληλα με τις πολωνικές σπουδές – να αποκτήσουν αμερικανικό δίπλωμα.

Οι κύριες πανεπιστημιουπόλεις βρίσκονται στη Βαρσοβία, στο Λοντζ, στην Κρακοβία και στο Λονδίνο. Η SAN έχει πολυετή πείρα στην υλοποίηση και διαχείριση των έργων που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η SAN είναι ο ιδρυτής του Κέντρου Εκπαίδευσης Ενηλίκων, το οποίο προσφέρει εκπαίδευση και μαθήματα απευθυνόμενα σε άτομα που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία της δια βίου μάθησης.

Πόλη: Λοτζ

Χώρα: Πολωνία

E-mail: dwz@san.edu.pl
Web: www.san.edu.pl

Project contact person: Joanna Szczecińska
E-mail: jszczecinska@spoleczna.pl   

LEBENSHILFE (AT)

Lebenshilfen Soziale Dienste GmbH είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που συνοδεύει και υποστηρίζει άτομα με ειδικές ανάγκες σύμφωνα με την αρχή «Ζήστε όπως όλοι οι άλλοι». Σκοπός του είναι να προσφέρει ευκαιρίες για τα άτομα με αναπηρίες να οικοδομήσουν μια αυτοπεριορισμένη και εκπληρωμένη ζωή μεταξύ της κοινωνίας. Έτσι, η Lebenshilfe προσφέρει διάφορες υπηρεσίες για τα άτομα με αναπηρίες και τις οικογένειές τους, όπως: παρέμβαση στις πρώτες ηλικίες, βοήθεια στα σχολεία και στα νηπιαγωγεία, οικογενειακή υποστήριξη (υπηρεσία αρωγής), διαβίωση και στέγαση (με πλήρες ωράριο, μερικής απασχόλησης, άτομα με ειδικές ανάγκες), προσφορές εργασίας και ημέρας (εργαστήρια, ολοκληρωμένες επιχειρήσεις, κέντρα ημερήσιας φροντίδας, υποστήριξη στην επαγγελματική εκπαίδευση, …), συμβουλευτικό και συμβουλευτικό κέντρο.

Επί του παρόντος, περίπου 1200 άτομα με αναπηρίες και οι οικογένειές τους επωφελούνται από τις υπηρεσίες του Lebenshilfe και περίπου 800 εργαζόμενοι και 100 εθελοντές εργάζονται γι ‘αυτό. Έχει πάνω από 50 χρόνια εμπειρίας στη συνεργασία με τα άτομα με αναπηρίες και τις οικογένειές τους. Επιπλέον, η Lebenshilfen είναι ειδικός στην εκπαίδευση ενηλίκων χωρίς αποκλεισμούς, τη σύλληψη προγραμμάτων σπουδών και εγχειριδίων και έχει βαθιά γνώση στην ευρωπαϊκή συνεργασία και δικτύωση σχεδίων.

Πόλη: Γκρατς

Χώρα: Αυστρία

Country: Austria
E-mail: office@lebenshilfen-sd.at
Web: www.lebenshilfen-sd.at

Project contact person: Mrs. Karin Kicker-Frisinghelli
E-mail: karin.kicker-frisinghelli@lebenshilfen-sd.at

EDUcentrum (CZ)

Το EDUcentrum είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που επιδιώκει να υποστηρίξει καινοτόμες μορφές και μεθόδους εκπαίδευσης, απασχολησιμότητας και επιχειρηματικότητας βασισμένες στη διατομεακή συνεργασία. Απαρτίζεται από έμπειρους εκπαιδευτικούς εμπειρογνώμονες, διευθυντές έργων και ερευνητές, οι οποίοι πιστεύουν ακράδαντα ότι η αλλαγή των παραδοσιακών προοπτικών στην εκπαίδευση και την αγορά εργασίας είναι το κλειδί για να επηρεάσει το περιβάλλον διαβίωσης και εργασίας μας.

Πόλη: Dobřichovice / Πράγα (υποκατάστημα)

Χώρα: ΤΣΕΧΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Web: http://www.educentrum.eu/

email: info@educentrum.eu

ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ(GR)

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας  Καλαμάτας είναι δημόσιο σχολείο εκπαίδευσης ενηλίκων διάρκειας δύο ακαδημαϊκών ετών. Παρέχει τίτλο σπουδών ισότιμο με το απολυτήριο Γυμνασίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετά την επιτυχή παρακολούθηση του προγράμματος σπουδών. Πρόκειται για ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο πλαίσιο της καταπολέμησης του κοινωνικού αποκλεισμού. Στόχος του είναι να προσφέρει στους ενηλίκους ευκαιρίες να εισέλθουν ξανά στο σύστημα εκπαίδευσης και κατάρτισης, να διαμορφώσουν μια θετική στάση απέναντι στη μάθηση, να αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες, να ενισχύσουν την προσωπικότητά τους και τέλος να διευκολύνουν την πρόσβαση στην αγορά εργασίας.

Πόλη: Καλαμάτα

Χώρα: ΕΛΛΑΔΑ

Email: sdekalam@sch.gr

Web: http://sde-kalam.mes.sch.gr/

Πρόσωπο επικοινωνίας :Γάλλου Γεωργία

 

Το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης είναι ένα μη κερδοσκοπικό δημόσιο ίδρυμα το οποίο εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας αλλά και έχει άμεση σχέση με αυτόν ως πάροχος και ως ανάδοχος των έργων και προγραμμάτων που το Υπουργείο αποδίδει  στο Ίδρυμα. Αποστολή του είναι η εφαρμογή προγραμμάτων / έργων διά βίου μάθησης, η εφαρμογή προγραμμάτων / έργων για τη νεολαία, η έμφαση στην καινοτομία, η κινητικότητα, οι μεταβάσεις και η σταδιοδρομία των νέων, καθώς και η διαχείριση όλων των θεμάτων που αφορούν τις υπηρεσίες φροντίδας των φοιτητών.

Πόλη: Αθήνα

Χώρα: ΕΛΛΑΔΑ

Web: https://www.inedivim.gr/en

BRIDGING TO THE FUTURE (Ηνωμένο Βασίλειο)

Bridging to the Future (BTF, Ηνωμένο Βασίλειο)

Αποστολή τους είναι η οικονομική ανεξαρτησία μέσω της επιχειρηματικότητας, της επιχειρηματικότητας και της εκπαίδευσης. Αναπτύσσουν και εφαρμόζουν προγράμματα κατάρτισης ώστε τα άτομα να γίνουν επιχειρηματικά. Πιστεύουν ότι αυτό είναι το κλειδί για την οικονομική ανεξαρτησία τους. Όλοι στο BTF είναι έμπειροι στον τομέα της  επιχειρηματικότητας  ή στην  κοινωνική επιχειρηματικότητα. Ως εκ τούτου, εφαρμόζουν την εμπειρία και την έρευνά τους σε μια σειρά προγραμμάτων που περιλαμβάνουν: Ηγεσία & QEAS (ιδιότητες, εμπειρίες, στάσεις και δεξιότητες). Εκκίνηση; Επιχειρηματική ανάπτυξη. Αγγλικά για Επιχειρηματίες.

Πιστεύουν ότι η οικονομική ανεξαρτησία θα επιτευχθεί με την καλύτερη επιχειρηματική εργασία και με περισσότερους ανθρώπους.

Πόλη: Μπέρμιγχαμ

Χώρα: ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ

Email: info@bttf.org.uk

Web: http://www.bridgingtothefuture.co.uk/

LATERNA MAGICA (HU)

Laterna Magica ιδρύθηκε για να δημιουργήσει απαιτητικά και μοναδικά πολιτιστικά και εκπαιδευτικά προγράμματα στην Ουγγαρία και το εξωτερικό. Προσφέρουν ένα χέρι βοήθειας σε πολιτιστικά και εκπαιδευτικά ιδρύματα για να επιτύχουν τους στόχους τους επαρκώς και αποτελεσματικά. Παρέχουν μια πλήρη υπηρεσία που περιλαμβάνει τη σύνταξη της αίτησης, την οργάνωση, την εφαρμογή, την PR και τη διάδοση των αποτελεσμάτων.

Έχουν ένα ευρύ φάσμα επαφών στις ουγγρικές εκπαιδευτικές και επαγγελματικές οργανώσεις. Οι ειδικοί τους έχουν πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της εκπαίδευσης (ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών, παιδαγωγική συμβουλευτική και δημόσια διοίκηση). Είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν με οργανισμούς που επιδιώκουν να διαδώσουν την κοινή κληρονομιά με δημιουργικό και καινοτόμο τρόπο.  

Πόλη: Βουδαπέστη

Χώρα: Ουγγαρία

Email:  info@laterna.hu

Project contact person:  Biro Daniel

Web: http://www.laterna.hu/

 

En

NEUROANDGAGOGY AGAINST EXCLUSION project is coordinated by Społeczna Akademia Nauk from Poland in partnership of organisations from Austria, Czech Republic, Greece, United Kingdom and Hungary.  

The project aims to introduce the idea of using the latest knowledge on neurodidactics in adult education addressed to disadvantaged groups of people (including the unemployed, inactive people, people 50+, disable, immigrants, low-skilled people, people from low-urban areas, etc.) to encourage them to be part of lifelong learning process. These people often show deficits related to competencies that determine effective participation in social and professional life, such as: information acquisition and processing, critical thinking, problem solving, self-motivation, self-analysis, creativity. This affects the occurrence of problems such as unemployment, poverty, social and cultural exclusion in these groups.

During the work on the project, we intend to collect, describe and test the most useful educational strategies based on neurosciences, which will help adults develop knowledge and skills adequately to their individual circumstances, and thus best serve to counteract social and professional exclusion. Neurological sciences provide information that allows to re-interpret typical educational and learning-related problems. Particular attention is paid to the close relationship between the brain, human behavior and the ability to continue lifelong learning process. According to the knowledge of the functioning of the human brain, neuroandragogy emphasizes the development of learning skills in accordance with abilities and cognitive conditions of each learner. This model is adequate for people of all ages, with different educational experiences, in different socio-economic situations and experiencing different reasons for exclusion. It attaches importance to the affective aspect of learning, building self-motivation to learn, which is particularly important for disadvantaged people.

Main beneficiaries of the project:

  • adult people from disadvantaged groups, threatened or affected by social exclusion;
  • teachers, educators, trainers working with adult learners or cooperating with anti-exclusion institutions and organizations.;
  • wide understood educational istitutions dealing with adult education.    

Main project outputs:

A teachers’ training program “Neuroandragogy in adult education at risk of exclusion», including educational materials.

Training materials for disadvantaged adults, developing their skills of effective learning, using the rules of neuroandragogy.

An interactive educational platform «Neuroandragogy against exclusion»

Publication: „Neuroandragogy against exclusion»

All project outputs will be tested by the main target groups –teachers and disadvantaged adults– during pilot trainings.

The project results will help teachers realise the great potential offered by neuroandragogy in adult education. They will develop their knowledge concerning the assumptions of teaching based on knowledge of brain functioning. They will obtain information related to use of neuroandragogy in personalisation of work with an adult student. Participation in the project will also allow teachers to acquire lesson planning skills in order to support the adult students’ motivation to work and development and include their individual capacities related to the learning methods.

Due to the project disadvantaged adults will develop one of their basic competences – the ability to learn. Neuroandragogy will help them organise their own learning, will increase their motivation, and point to effective methods of overcoming their difficulties related to the life situation resulting from being a part of the disadvantaged group.

Partnership consists of 6 institutions from 6 European countries. All institutions have been working in their regions and countries for years to develop adult education and improve its effectiveness. The partnership has been carefully composed to provide the project with the necessary skills to create results, transfer them as well as effective implementation in target groups.

Partners
SPOŁECZNA AKADEMIA NAUK/SAN (POLSKA)

Spoleczna Akademia Nauk (SAN) in Lodz is one oft he oldest and biggest private universities in Poland. In 2016, 25 years have passed since its founding. SAN is a nationwide university. SAN conducts first and second cycle studies, doctoral seminars, postgraduate and MBA studies. Offers sduction in over 20 various fields. One of  advantages of the university is close cooperation with Clark University (USA), thanks to which students can – in parallel to Polish studies – obtain an American diploma.

The main campuses of the University are located in Warsaw, Łódź, Kraków and London.  SAN has many years of experience in implementing and managing of the projects co-financed by the European Union. SAN is the founder of the Adult Education Center, which offers training and courses addressed to people who want to participate in the lifelong learning process.

Town: Lodz
Country: Poland
E-mail: dwz@san.edu.pl
Web: www.san.edu.pl

Project contact person: Joanna Szczecińska
E-mail: jszczecinska@spoleczna.pl   

LEBENSHILFE (AT)

Lebenshilfen Soziale Dienste GmbH is a non-profit organisation which accompanies and supports people with disabilities according to the principal “Live like everyone else”. Its aim is to provide opportunities for people with disabilities to build a self-determined and fulfilled life amongst the society. Thus Lebenshilfe offers various services for people with disabilities and their families, e.g.: early childhood intervention, school and kindergarten assistance, family support (relief service), living and housing (full-time, part-time, community integrated, residential homes for elderly people with disabilities), working and daytime offers (workshops, integrated enterprises, day-care centres, support in vocational education,…), counselling and advice centre.

Presently, about 1200 people with disabilities and their families benefit from the services of Lebenshilfe and approximately 800 employees and 100 volunteers work for it. It has more than 50 years of experience in working with people with disabilities and their families. Additionally Lebenshilfen is an expert in inclusive adult education, conception of curricula and handbooks, and has deep knowledge in European project cooperation and networking.

Town: Graz
Country: Austria
E-mail: office@lebenshilfen-sd.at
Web: www.lebenshilfen-sd.at

Project contact person: Mrs. Karin Kicker-Frisinghelli
E-mail: karin.kicker-frisinghelli@lebenshilfen-sd.at

EDUcentrum (CZ)

EDUcentrum is a non-profit organisation that strives to support innovative forms and methods of education, employability and entrepreneurship based on cross-sectoral cooperation. Our team consist of experienced educational experts, project managers and researchers who strongly believe that changing traditional perspectives on education and labour market is the key to impact our living and working environment.

Town: Dobřichovice/Prague (branch)

Country: CZECH REPUBLIC

Web: http://www.educentrum.eu/

email: info@educentrum.eu

KALAMATA SECOND CHANCE SCHOOL (GR)

Kalamata Second Chance School is a public adult education school of two academic years’ duration. A certificate equivalent to secondary school diploma is provided after successful attendance. It is a European programme within the framework of the fight against social exclusion. Its aim is to offer adults opportunities to enter again the education and training system, form a positive attitude towards learning, acquire basic knowledge and skills, enhance their personality and finally, facilitate the access to labour market.

Town: Kalamata

Country: GREECE

 

Email:sdekalam@sch.gr
Web: http://sde-kalam.mes.sch.gr/

Contact person: Gallou Georgia

Youth and Lifelong Learning Foundation is a non-profit, public benefit institution, which is supervised by the Greek Ministry of Education, Research and Religious Affairs but also directly related to it as a provider and as contractor of the projects and programmes the Ministry assigns to the Foundation. Its mission is to implement lifelong learning programmes/projects, implement youth programmes/projects, emphasizing youth innovation, mobility, transitions and career growth and also manage all issues regarding student care services, catering and accommodation facilities (educational welfare).

Town: Athens

Country: GREECE

Web: https://www.inedivim.gr/en

BRIDGING TO THE FUTURE (UK)

Bridging to the Future (BTF, UK)

Our mission is economic independence through entrepreneurship, intrapreneurship and education. We develop and implement training programmes for individuals to become entrepreneurial. We believe this is key to their economic independence. Everybody at BTF is an experienced entrepreneur or social entrepreneur. Therefore, we apply our experience and research into a range of programmes that include: Leadership & QEAS (qualities, experiences, attitudes and skills); Start-ups; Business growth; English for Entrepreneurs.
Our belief is that economic independence will be achieved through making business work better and for more people.

Town: Birmingham

Country: UNITED KINGDOM

Email: info@bttf.org.uk

Web: http://www.bridgingtothefuture.co.uk/

LATERNA MAGICA (HU)

Laterna Magica was established to create demanding and unique cultural and educational projects in Hungary and abroad as well. We give a helping hand to cultural and educational institutions to achieve their goals more effectively and efficiently. We give a full service that includes the writing of the application, the organization, the implementation, the PR and the dissemination of the results.

We have a wide range of contacts in the Hungarian educational and professional organizations. Our experts have more than 15 years of experience in the field of education (curriculum development, pedagogical consultancy and public-education administration). We gladly join any initiation that is eager to spread the common heritage in a fresh and creative way.

Town: Budapest
Country: Hungary

Email:  info@laterna.hu

Project contact person:  Biro Daniel

Web: http://www.laterna.hu/