Βιογραφικό Σημείωμα

 

1.    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

 

Ονοματεπώνυμο: ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ  ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Πατρώνυμο:   ΣΑΡΑΝΤΟΣ

Ημερομηνία γέννησης: 12/12/1972

Τηλέφωνα:  Οικείας  : 27210 24404    Γραφείου Σχολικών Συμβούλων Καλαμάτας : 27210 44588 & 44573   κινητό : 6972849101

Διεύθυνση οικίας: Καμβύση 38,  24100, Καλαμάτα

E-mail:  anagn-ag@otenet.gr

 

  1. 2.       ΣΠΟΥΔΕΣ
2.1      Προπτυχιακές

  1. Τίτλος σπουδών: «Πτυχίο Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας»

Α.Ε.Ι.: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Έτος απόκτησης: 1994

Μεταπτυχιακές

  1. Τίτλος σπουδών: «Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής»

Α.Ε.Ι.: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής

Έτος απόκτησης: 2010

3. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ – ΕΡΓΑΣΙΕΣ

1)      ?Reinforcing Communication within ?Grundtvig? Learning Partnership Framework by means of ICT?, in the proceedings of the Ecomedia-europe 2010 annual conference, Kalamata 9 ? 14 May 2010  ISBN: 978-960-99338-1-0

2)      ?Computers and Classroom Practice in a Second Chance School?, in the proceedings of the Ecomedia-europe 2009 annual conference, Diepenbeek Belgium, 14-16 May, 2009 ISBN: 9789081346719, EAN: 9789081346719

3)      ? A Cross-Curricular Case Study with reference to Emotional and Music Intelligence in Learning?, in the proceedings of the Ecomedia-europe 2008 annual conference, Riga Latvia, 19-22 June 2008  ISBN: 978-9984-18-078-6

4)      «Παιχνίδι Ανάλυσης Προσωπικότητας», στα πρακτικά του Απολογιστικού Συνεδρίου Δραστηριοτήτων Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας Δ? Φάσης, Αθήνα 22 & 23/6/2007. Η συγκεκριμένη εργασία δε διαθέτει διεθνή αριθμό βιβλίου (ISBN), εκπονήθηκε στο πλαίσιο Απολογιστικού Συνεδρίου.

Αναρτήσεις Ερευνητικών εργασιών στο διαδίκτυο:

5)      ?An Overview of Lifelong Learning Practices Placing Emphasis on the ?Grundtvig? Action?, έχει κατατεθεί επίσημα και πρόκειται να αναρτηθεί στο ηλεκτρονικό επιστημονικό περιοδικό του ΕΑΠ, www.rpltl.eap.gr , το Φεβρουάριο του 2013.

6)       Ανάρτηση εργασίας στον ιστότοπο του παν/μίου του Oregon , www.uoregon.edu, στο πλαίσιο του προαναφερθέντος εξ? αποστάσεως προγράμματος: ?Methods II: Project-based Learning? με τίτλο: ?Working E-portfolios within Second Chance School Framework?.

 

4.      ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

1.

 ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ – 2009

2.

?Methods II: Developing EFL Literacy through Project-based Learning?

«Διδασκαλία της Αγγλικής μέσω σχεδίων δράσης»  – Εξ? Αποστάσεως Πρόγραμμα 10 εβδομάδων  από 04 Οκτωβρίου 2010 ως 10 Δεκεμβρίου 2010

Πανεπιστήμιο του Oregon- American English Institute. Το πρόγραμμα δόθηκε ως υποτροφία από την Αμερικανική Πρεσβεία στην Ελλάδα

3.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΝΑ ΤΟΜΕΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.Ε.Κ.Ε)

Από 27 Ιουνίου ως 11 Ιουλίου 2010 ? Πρόγραμμα 25 ωρών

4.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ :«Πρόσβαση για όλους ? Διαναπηρικά ? Διαθεματικά Σεμινάρια – Ένταξη ατόμων με αναπηρία για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.  Πρόγραμμα 30 ωρών

Πάντειο Πανεπιστήμιο

Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

Τμήμα Ψυχολογίας

5.

Βιωματικό σεμινάριο:  «Η αποτελεσματική Επικοινωνία στην ομάδα ? τάξη» Σεμινάριο 5 ωρών

Κέντρο Ενημέρωσης ?Πληροφόρησης και Ευαισθητοποίησης για Ψυχοδραστικές Ουσίες, Κ.Ε.Π.Ε.Ψ.Ο- Ν. Μεσσηνίας σε συνεργασία με τον οργανισμό κατά των Ναρκωτικών ΟΚΑΝΑ

6.

Συμμετοχή στην 1η, 2η επιμορφωτική συνάντηση και στο Απολογιστικό Συνέδριο δραστηριοτήτων Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας αντιστοίχως –

9-10 Φεβρουαρίου 2007, 16-17 Μαρτίου 2007 και 22-23 Ιουνίου 2007

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ, Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.Ε.Κ.Ε)

 

5.    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

1.

Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά δίκτυα και προγράμματα όπως στο δίκτυο Ecomedia-europe (www.ecomedia-europe.net) , στη δράση Grundtvig μέσω του προγράμματος «Πράσινες Ταράτσες στην Ευρώπη» που υλοποιήθηκε στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Καλαμάτας από 1η Σεπτεμβρίου 2009 ως 31 Αυγούστου 2011, στη δράση Comenius με το συντονισμό της εκπαιδευτικής σύμπραξης ?Europe : Patrimoine, Identit?s, Cultures? που υλοποιείται στο 4ο Λύκειο Καλαμάτας ως τον Αύγουστο του 2013.

2.

Υπεύθυνη συντονισμού του 5ου Συνεδρίου του Ευρωπαϊκού Δικτύου Ecomedia-europe που διοργανώθηκε από το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Καλαμάτας σε συνεργασία με τον οργανισμό Κοινωνική Ανάπτυξη Νέων, Κ.Α.Ν.Ε, 9 ως 14 Μαΐου του 2010 στην Καλαμάτα, με Ευρωπαϊκή και διεθνή συμμετοχή με θέμα: «Νέες Τεχνολογίες και Δια Βίου Μάθηση: Προάγουν την Πολιτισμική Ποικιλομορφία;»

3.

Δράσεις Περιβαλλοντικές, Αγωγής Υγείας & Σταδιοδρομίας ως εξής:

1)      Περιβαλλοντικά

–          «Παγκόσμιες Ημέρες- Ημέρα Περιβάλλοντος», 8 Μαΐου 2008

–          «Ο Κύκλος των Χαμένων Υλικών», 7 Φεβρουαρίου 2007

–          «Πράσινες Ταράτσες στην Ευρώπη», Ευρωπαϊκή σύμπραξη διάρκειας από 1η Σεπτεμβρίου 2009 ως 31 Αυγούστου 2011. Αριθμός σύμπραξης: 2009-1-RO1-GRU06-03022 2

2)      Αγωγής Υγείας

–          «Εις Υγείαν», 8 Μαΐου 2009

3)      Αγωγής Σταδιοδρομίας

–          «Ενεργοί Πολίτες του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Καλαμάτας», 12 Μαΐου 2010

–          «Ηλεκτρονικός Φάκελος Εκπαιδευομένου ΣΔΕ»

 

6.    ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

  Γλώσσα Επίπεδο γλωσσομάθειας
1. Γερμανική

Α1 ? Α2   Αρχάριος χρήστης

 

7. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

 

  Είδος εμπειρίας

Χρονική διάρκεια

1. Συμπίπτει με τη Διδακτική

 

2.  

 

3.