Αισθητική και Πολιτισμική Αγωγή

This archer is actually a ranged device. It really is represented being a lady with the help of pink coloured curly hair together with sharpened eyes, a mild environmentally friendly attire, a good buckle using a minor case installed on that, a good glowing ring make, clash of clans cheat plus pink coloured down to be pointer trips. Archers don’t have sought after locates, striking whatsoever shows up in their wide range.

Ένα μάθημα που αγκαλιάζει όλες τις δημιουργικές δραστηριότητες, μέσα από το πρίσμα της τέχνης! Με επίκεντρο τη ζωγραφική και τις διάφορες τεχνικές της, μαθαίνουμε να δημιουργούμε δικά μας έργα, να συνδυάζουμε στοιχεία από διάφορες τέχνες και πολιτισμούς, εξοικειωνόμαστε με τη ?γλώσσα? της Τέχνης και του Πολιτισμού, ακονίζουμε τη φαντασία, αναζητούμε το ?ωραίο? στην καθημερινή μας ζωή.

Στόχος του μαθήματος στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας είναι να προσφέρει στους μαθητές μοναδικές δυνατότητες για καλλιέργεια και προσωπική ολοκλήρωση, ψυχαγωγία και δημιουργία δια βίου ενδιαφερόντων που εστιάζουν στον πολιτισμό αλλά συνδέονται με τη γενικότερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, να δώσει ερεθίσματα για την ανάπτυξη της αισθητικής κρίσης, αλλά και να εμπνεύσει τη διάθεση για προσωπική δημιουργία.

Μέσα σε ένα πολυδύναμο πολιτιστικό περιβάλλον, όπου η ?παραδοσιακή? τέχνη συνυπάρχει με τις σύγχρονες μορφές τέχνης (φωτογραφία, κινηματογράφος, εφαρμοσμένες τέχνες, αρχιτεκτονική, διακόσμηση, ψηφιακή εικόνα, οπτικοακουστικές μορφές τέχνης κλπ) και σε μια εποχή όπου τα ερεθίσματα είναι ποικίλα και εύκολα προσβάσιμα μέσω του διαδικτύου ή των ΜΜΕ, το μάθημα έχει σα στόχο:

1. τη συζήτηση και το διάλογο για τον πολιτισμό στην καθημερινή μας ζωή ενεργοποιώντας τις αισθήσεις (βλέπω, ακούω, αγγίζω, κινούμαι, αισθάνομαι)

2. το φιλτράρισμα των πληροφοριών και την επέκταση των γνώσεων και των πολιτισμικών μας επιρροών, ενισχύοντας την αισθητική μας αντίληψη (αποκρίνομαι, επεξεργάζομαι νοητικά, ερευνώ, επικοινωνώ)

3. την δημιουργική δράση και την εφαρμογή τεχνικών στην πράξη (πράττω, δημιουργώ, παράγω, δρω)

Όσον αφορά στην καλλιτεχνική πράξη, φέτος εστιάζουμε στη ζωγραφική, το κολάζ, τις κατασκευές, τη διακόσμηση, αλλά και σε κάθε καλλιτεχνική δραστηριότητα που μπορεί να εμπλουτίσει τη ζωή μας δημιουργικά και αισθητικά!

Καθηγήτρια για το 2012-13: Παπαδοπούλου Γεωργία (Καθηγήτρια Εικαστικών ΠΕ08)